فروش ویژه اسکوتر - Scooter
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروش ویژه اسکوتر - Scooter
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 657
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه اسکوتر - Scooter

 فروش ویژه اسکوتر - Scooter   با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 



اسکوتر، هم تفریح و هم ورزشی هیجان انگیز. وسیله ای بسیار مهیج و دوست داشتنی برای کودکان. جنس بسیار با کیفیت و مقاوم با قابلیت تا شدن و جمع شدن جهت حمل آسان.
اسکوتر وسیله‌ای می باشد که به سطح زمین نزدیک است و دارای فرمان و ترمز بوده که کارایی آن بسیار نزدیک به دوچرخه است. در کف اسکوتر یک سطح پهن و بلندی قرار دارد که کودک می‌تواند با قرار دادن پاهایش بر روی آن به حرکت ادامه دهد. وزن خود اسکوتر 2640 بوده که حمل آن برای کودکان سخت نیست. اما مسئله‌ای که وجود دارد این بوده، وزنی که اسکوتر می‌تواند برای حمل و جا به‌جایی تحمل کند تا 50 کیلوگرم است. جنس بدنه این محصول از فلز بسیار قوی ساخته شده که در اثر ضربه یا افتادن آسیب نبیند.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 64000 تومان




:: برچسب‌ها: فروش ویژه اسکوتر - Scooter ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: